reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Róbert Adamec

Róbert Adamec

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som teológiu. 10 rokov som pracoval ako investigatívny novinár v rôznych televíznych reláciách. V súčasnosti sa venujem problematike rozvoja osobnosti. V roku 2017 som založil Centrum sebapoznania, ktoré som nazval Equilibrium (Rovnováha), kde som lektorom rôznych kurzov, zameraných na sebapoznanie. Hlavne sa však venujem individuálnej duchovnej terapii. Kontakt na mňa: mental.architecture@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  TeológiaFilozofiaHermetizmusTarotPoradňaPoézia a prózaReflexieInvestigatívaPolitika - komentáreSúkromnéNezaradené

reklama

Poradňa

Poimandrés, poradňa pre duchovný rozvoj osobnosti, 1. časť

Róbert Adamec

Poimandrés, poradňa pre duchovný rozvoj osobnosti, 1. časť

Poimandrés, zvrchovaný duch, zjavený Hermovi Trismegistovi počas hlbokej meditácie priviedol filozofa k univerzálnemu poznaniu. Meno Poimandrés znamená „Pastier ľudí“ a odhaľuje rolu tohto duchovného sprievodcu vo vzťahu k tým, ktorí hľadajú dobro, pravdu a krásu.

  • 3. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 710x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu